Բարկացած հաճախորդի վերադարձը

Ինչպես մեր ամենաբարկացած հաճախորդը դարձավ մեր լավագույն հաճախորդներից մեկը

Ժամանակին, երբ նոր էինք սկսել գուլպաների արտադրությամբ զբաղվել, դրանք ընդամենը մեկ չափս ունեին: Քանի որ գուլպաները ճկվող էին, և մինչ արտադրություն սկսելը՝ դրանց չափսը տեստավորել էինք տարբեր ոտքի չափս ունեցող տղամարդկանց շրջանակում, ուստի գուլպաների մեկ չափսով շուկա մտնելը վատ միտք չէր թվում: Երբ վաճառեցինք առաջին մի քանի տուփը, հաճախորդներից միայն գովեստի խոսքեր էինք լսում և ոգևորված էինք: Սակայն առաջին վաճառքից մոտ երեք շաբաթ անց հեռախոսազանգ ստացանք:

Բարկացած տղամարդը

Հեռախոսակապի մյուս կողմում տղամարդու բարկացած ձայն էր: «Նախորդ օրը ձեր առաքած գուլպաները,- վրդովված ասաց նա,- շատ մեծ են: Երբ գուլպան ձգում ես, կրունկը վեր է թռնում: Սկզբում մեծ ցանկություն ունեի ձեր ծառայությունից պարբերաբար օգտվելու, սակայն հիմա… ի՞նչ կառաջարկեք»:

Մենք երբեք չենք փորձում արդարանալ, երբ հաճախորդը դժգոհ է: Ուշադիր լսում ենք, վերլուծում, և հետևություններ անում: Խոստացանք, որ եթե չափսն իրեն հարմար չէ, ապա հենց նույն օրը կվերադարձնենք ողջ գումարը և հետ կվերցնենք գուլպաների տուփը (բացառությամբ փորձված զույգի, որը նման դեպքերում նվիրում ենք): «Շատ լավ,- պատասխանեց հաճախորդը,- տեսնենք…»: Ձայնից զգացվում էր, որ կասկածներ ունի, որ ամեն ինչ հարթ է անցնելու:

Առաջին կորցված հաճախորդը

Խոսակցությունից մի քանի ժամ անց գումարն ամբողջությամբ վերադարձրել էինք: Հաճախորդին խոստացանք, որ շուտով գուլպաները երկու չափսով կլինեն, և նոր խմբաքանակն ունենալուն պես՝ իրեն տեղյակ կպահենք: «Եթե անհրաժեշտ լինի, ես ձեզ հետ կկապվեմ,- ասաց նա»: Ասելուց հասկացանք, որ նրանից այլևս երբեք զանգ չենք ստանա:

Անցավ երկու ամիս: Գուլպաները սկսեցինք արտադրել երկու չափսով՝ փոքր և մեծ (մինչև 42 չափսի կոշիկ կրողների համար և մեծ): Որոշեցինք տվյալ հաճախորդին տեղյակ պահել և փոքրիկ անակնկալ մատուցել: Սակայն հեռախոսազանգին պատասխան չեղավ: Փորձեցինք երկու շաբաթ անց: Կրկին ոչ մի պատասխան: Համոզված էինք, որ կորցրել ենք վստահությունը, և նման եղանակով այլևս պետք չէ շարունակել փորձել: Սակայն դժգոհ հաճախորդ ունենալու միտքը նույնպես հանգիստ չէր տալիս. ինչ-որ բան պետք էր ձեռնարկել:

Ոչ սովորական փոստային նամակ

Հաճախորդին ավանդական, թղթե նամակ գրեցինք, որում ևս մեկ անգամ ներողություն էինք խնդրում կատարվածի համար: Ծրարի մեջ դրեցինք նաև նոր չափսի գուլպաներից մեկ զույգ՝ որպես նվեր, և ուղարկեցինք ծրարը փոստով: Երկու օր անց հեռախոսազանգ ստացանք: Հաճախորդը հավանել էր նմուշը և ևս մեկ պատվեր կատարեց: Առաքումից երկու շաբաթ անց կատարեց հաջորդ պատվերը (պատրաստվում էր նվիրել): Ամիսներ են անցել: Տվյալ հաճախորդին ճանաչում են մեր գրեթե բոլոր աշխատակիցները, շատերն՝ անձամբ, քանի որ նա շարունակում է պարբերաբար պատվիրել՝ բոլոր հնարավոր առիթներով: Մեզ համար դա մեծ ուրախություն է: Ուրախացնում է ոչ այնքան վաճառքների քանակը, որքան այն, որ կորցնելու փոխարեն՝ մենք ձեռք բերեցինք:

Հետևություններ

Աշխատանքի ընթացքում պատահականություններ, սխալներ, անհարմարություններ երբեմն լինում են, և ոչ միշտ է ստացվում դրանցից խուսափել: Սակայն կարևոր է եղած փորձի վրա սովորել և ավելի լավը դառնալ: Կորցված հաճախորդներ չեն լինում: Լինում են հաճախորդներ, որոնց դեռ չի հաջողվել հետ բերել: Ամեն ինչ կախված է նրանից, թե ինչ եք դուք պատրաստ դրա համար անել: Տվյալ հաճախորդին մեզ հաջողվեց վերադարձնել, քանի որ նրա մասին մենք երբեք չէինք էլ մոռացել:

Բիզնես գուլպաներ

Բարձրորակ գուլպաներ գործարար տղամարդկանց համար:

  • 92% բարձրորակ բամբակ
  • Փափուկ և հարմարավետ
  • Ձիգ և ամուր (չեն պատռվում)
  • Պահպանում են տեսքը լվացքից հետո
  • Անվճար առաքում Երևանում

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով